Sunday 14 August 2011

sedih bila sambut birthday tanpa family :'(

siapa yang tak sedih kan ? first time tu sambut tanpa diorang , kalau tak diorang yang bagi aku hadiah yang terawal . HAHA :D tapi takpelahh , nak berdikari kan . begini lah . kena harus berkorban .

siapa sangka ? aku dah 18 tahun da . tapi perangai masih sama . tak dapat la nak tinggalkan perangai dulu , bap aku masih suka aku yg dulu . yang lebih kebudak budakkan , belum bersedia lagi nak jd matang . BUT aku boleh kot if i try :)

start mama antar sms , air mata aku terus menitis , terharu kott . tym tu aku ingat lagi , kawan kawan aku tengah cari pakaian kat kedai . aku dapat sms mama , dan aku terus keluar . SAAT TULAH air mata aku mengalir . MANJA SUNGGUH ! 

tapi takpelahh , aku lbih kuat if aku begitu . ye laa , nama jugak pelajar U kan ? haha :D

No comments:

Post a Comment