Tuesday 16 August 2011

saya sayang roomate saya :)

dah tiga bulan kitaorang bersama , rasa macam adik beradik jer , as usual , aku lah adik yang paling manja :) hehe . tanpa diorang , aku macam tak dapat hidup . diorang la pembakar semangat aku , diorang juga pemberi semangat aku . kalau tanpa diorang , aku rase macam bosan jer hidup neyh . kalau diorang balik dan aku tinggal sorang sorang dalam bilik , memang aku akan kesunyian . bosan la kalau diorang takde , serious ! alaa , tak yah la balik . kalau diorang takde , konfem sunyi kot . banyak kawan aku ajak nak pindah kolej , tapi aku tak nak bap roomate aku tak nak . susah lah nak dapat roomate macam diorang . baik , sangat best , sekepala :) nanti kalau cuti sems , konfem aku nangis neyy . bap sebulan setengah tak jumpa . mengalir la air mata aku .

                                               p/s : suka tengok yoona :*

mesti sedih kan . tapi takpe , aku STILL sayang diorang sampai bila bila . haha :D bersyukur dowh pada tuhan bap dapat roomate macam diorang . rasa aku pulak yang jadi adik . maklumlah , aku kan takde abang . jadi aku nak bajet jadi adik la pulakk . <3 haha . kan best . suka jadi adik :) boleh manja manja kot . apa apa pun , harap dapat satu roomate ngan diorang sem depan . AMIN !

No comments:

Post a Comment