Friday 19 August 2011

mimpi yang tak sudah :'(

lepas balik kelas pagi jer tadi , aku terus balik bilik . punya main penat gilaaa . aku tak larat , pastu baring baring kat tilam . TIBA TIBA aku tertidur pulakk . dalam tidur tu lah aku nak cerita kejadian ini . entah lah . betul ker atau tak , tapi mimpi tu beri effect pada aku .

macam ini bah ceritanya , first tuu , aku ngan M** *** duduk bersama bersama . N then , kitaorang borak lah macam biasa . lepas kita borak borak , ntah suddenly si aku tercakap yang aku tak suka dia lagi . aihh ~ ye laa . memang hampa la dia kan . apa boleh buat . dah aku takde hati ngan dia . n Then dia tanya laa ''kenapa kaw buat aku mcm ney''? abis tu , aku jawab la balik ''sorry lah , aku memang tak cintakan kaw'' .

WEYH ! MALU LA PULAK TIBA TIBA NAK CERITA @_@

sambung balik , dia tanya ''siapalah yang kaw cinta tu kunun'' ? dengan neves aku jawab '' aku cintakan A*****'' dengan perasaan bengang , dia letak beg dan terus lari entah ke mana . rasa bersalah pun ada jugak kadang kadang dalam hati . ye lahh , dah mainkan dia kan . konpem rasa berdosa :"(

tiba tiba , aku rase macam aku nak meroyan (HAHA :D biasalah mimpi , boleh bertukar tukar kan) kalau aku tak silap , aku meroyan tu dalam shopping kompleks kot , tapi tak ingat kat mane . masa tu , mak bapak aku pun ada sekali , My family pun ada join . aku nangis nangis nangis dan nangis terus melulu . ntah macam mana kawan baik c A***** datang . yang tak tahan , dia bawa KAWAN dia sekali , bapak aku kate ''kaw sedang diperhatikan'' , aku terpandang kiri n then nmpak dia . APA LAGI ! macam orang gila aku terus . seriuss ~ aku MERAUNG dowhh .ya allah , masa tu aku ingat macam entah la macam mana nak explain .

AKU datang terus tempat dia n then peluk dia erat erat gila . n then time tu la aku bgtaw yang aku suka dia , dan dia kate ''TAK BOLEH , bap aku dah berpunya'' . rasa macam nak mampus jer , haha :D 

abis aku nangis nangis tu , bapak aku tenangkan aku . lepas aku tenang , diorang bawa aku bawa balik rumah . gila laa . aku jumpa la semua termasuk dia dan pedamping dia . YA AMPUN ! punya main sakit tym tu tengok dia dengan pedamping dia tu . dia kate ''KITA BOLEH JADI KAWAN KAN?'' aku cakap la , ''BOLEH :) tapi aku akan cintakan kaw selamanya'' n then aku cakap ngan pedamping dia supaya jaga dia baik baik :) -THE END-

p/s : suka tengok woori dalam sweet dream live <3

gila lah , mimpi aku tu beri effect betul terhadap aku . astagaa . apa yang aku fikirkan ney ? terkejut aku bila aku terjaga weyhh . aku rase macam mimpi ni lain jadinya . haha :D aku masih simpan lagi kot , blog ni lah tempat aku gtaw segala galanya . bap if aku curahan ngan lain , memang aku tak biasa . BLOG ni jer yang boleh mencurahkan segala galanya , :) sesiapa yang terbaca , INGAT ! ini hanya MIMPI ! tiada kena mengena dengan yang masih hidup mahupun dah mati :) 


No comments:

Post a Comment