Wednesday 10 August 2011

janganlah terlampau obvious :/

perasaan ney kalau dilayan makin menjadi jadi , the better way adalah jangan layan perasaan ney . nanti makin menjadi jadi lagi , aku maw cerita sikit la . supaya hati boleh tenang kan :) k fine . nak mula dari mana ? aku rasa mula dari si dia kot . see , perasaan dulu datang balik . kan bagus kalau perasaan neyy tak yah datang . bap sakit jer kalau kita tahan bebbb , itulah pasal . aku pun malas gak nak layan ,tapi bila aku pikir , AKU MCM TAK TENTU ARAH ! tak taw napaa . kalau nampak dia layan orang lain , hati aku sakit gilakkkk ! kan ? if la aku dapat grab diaa , tapi aku rasa itu hanya dalam mimpi je lah . realitinyaa TIDAK !! kna terima , tapi napa dia layan aku mcm tuu ? tmbah dia layan begitu . tambah aku cair buduhhh ~ bukan maw mencarut . tapiiii DAH KENYATAAN . akuu ni kan cepat cair juga , bongokk kan ! manusia mana yang tak suka bila ada orang ambik perhatian kat diaa . mana ada kan , jadi jangan la kaw terkejut kalau aku masih suka kaw . bukan apaa . aku takut nanti kisah 3 tahun dulu berlaku lagi . aku tak nak . aku memang tak tahan da , SERIUS ! kalau tak , memang aku dah tergedik gedik ngan kaw , tapi AKU masih control . BAP AKU TAW nanti kaw naik meluat dengan gaya aku kan , yelahhh . LAIN MANUSIA LAIN PERANGAI kan ? bukan sama pun . tapi itu je laa yang aku maw katakan :)

No comments:

Post a Comment