Thursday 25 August 2011

bila seorang dalam bilik.

hmmm , semua roomate aku dah balik . tinggal aku je la sorang dalam bilik . hmmm , bosan sangat sangat . tak taw nak buat apa . kalau nak belajar , MEMANG TAK LA JAWAPAN ~ aku start sudah rindu kawan kawan aku , haha . even aku masih disini , buhhh ! kalau ikut hati aku , nak je balik hari ney . tapi mana ada tiket kan , lama sudah ni aku nda balik sabah . aku rinduu juga bilik aku :)

BAHHHHHH ...... DIA DATANGG SUDAAA !!


apa yang datang ? perasaan bodoh tulah . aishhh ~ napa mesti datang ah ? aku betul betul hairan . aku tak nak la weyy . memang aku tak nak . tapi asyik terpikir diaa jakk . banyak nihh pasal diaa . memang banyak banyak banyak laa . semua pasal diaa . nak start apa ah ? oh yaa , aku masih suka diaa ? so whatt ? ada masalah ka ? teda kann . yang penting aku tak kacau hidup diaa , diaa dengan hidup diaa dan aku dengan hidup aku . nak share crita tuh kat blog , memang tak laa . bap dah la sini semua orang boleh baca kan . tapi aku ada naluri yang kawan aku tu pun suka diaa . KENAPA SEMUA ORANG HARUS PILIH DIAA ? macam tiada manusia lain jak bah . yelaa , aku bukan ada kuasa pun kan nak marah marah . aku ni siapa la jugak ?? tapi tolonglah , aku pun ada perasaan juga kan . HAHA :D tapi semua macam suka ney bila diaa layan orang . macam kawan aku yg satu lagi tuhh , HAHA :D

BAH BAH BAH CUKUPLAH DENGAN PERASAAN MU TUU , MOHD ZAIM !!


entah laa , malas la nak cerita lagi . yang penting aku nak kemas barang , pastu sediakan semua apa yang patut . supaya dapat balik raya dengan best <3 heeee . cepatlaa datang masa yang ditunggu tunggu tuu . dah lama aku tunggu . nak kemas barang !! dan pulang sabah dengan happy :)


No comments:

Post a Comment