Saturday 8 October 2011

relakan kaw pergi~

bila aku dengar jak berita tuh, hati mula sentap. kenapa dia harus pergi? kenapa dia harus pergi? kenapa dia harus pergi? hishhh. belum puas lagi aku tatap wajah kaw. sudah kaw nak pergi. tak boleh ker still jer kat sana sampai habis! hmmmmm. taw tak? if kaw pergi, serius semangat aku akan patah. tiada mood. boleh jadi gila. tak nampak muka kaw sehari pun aku dah jadi gila. WHY? because I LOVE YOU SO MUCH! kalau ada peluang, dah lama aku luah kan taw. tapi ini aku dengar gosip pasal kaw dengan SI DIA buatkan aku tak tentu arah. heyyyy!

tapi takpelah, if kaw nak pergi. aku okay jer. walaupun dalam hati rasa pedih dan sakit. aku relakan. maybe itu yang terbaikkan untuk kaw. aku tak kisah tapi sebenarnya kisah. kalau boleh, aku nak peluk kaw dulu sebelum kaw pergi. kaw pergi bukan kembali lagi kan. hmmmm :/ klah. goodbye baby! kaw harus tahu yang aku cinta kaw sangat sangat ''HS''. walaupun kaw takde, aku harus kuatkan semangat untuk teruskan hidup :'(

No comments:

Post a Comment