Monday 17 October 2011

entah ya entah tidak ~!~

bila aku dengar jer berita tuh, terus hati aku cakap ''maybe ini yg terbaik''. hmm. yesss. maybe ini yg terbaikkan. kalau dah rezeki DIA, biarlah dia pergi. yelah. aku sape jugak nak halangkan. bukan sape sape pun. lgpun hidup DIA untuk tuhan,family dan kawan kawan. kalau ikutkan hati aku. aku nak halang jer DIA. tapi yalah bukan ada hak pun kan. susah juga. if ada hak kan best. boleh halang DIA. btw, kalau aku kejar DIA pun mana ada guna kan. bagus aku hidup mcm normal ja. lagi best. mcm dulu. tak payah susah susah kan diri dan perasaan. lagipun hati dan perasaan nih kan boleh berubah. but yalah, boleh berubah tapi ingat senang nak diubah? memang taklah kan. maw perlukan banyak masa untuk diubah. itupun kalau dapat. kalau tak dapat? merana la seumur hidup.

hmmm. tak boleh ker lupakan jer terus? L U P A ! kan senang tuh. ala, boleh buat la. dulu boleh buat, kenapa sekarang tak leh buat? trust pada diri sendiri! kaw boleh tuh. just happy jer. takyah nak fikir fikir pasal DIA. tambah difikir tambah merana. tambah seksa. tambah sakit. jadi jawapan nya L+U+P+A=LUPA kan DIA. you can do it! kerja senang jak tuh. trust! trust! trust!

No comments:

Post a Comment