Thursday 15 September 2011

Sems 1.

rasanya. baru jer masuk arituh. sekarang dah sampai penghujungnya. sebenarnya sangat sedih meninggalkan sems ni bap aku akan menjadi tua bila masuk part 2. maklumlah. dah ada adik adik junior, kannn?
bukan apa. sajer jer aku nak coretkan something malam nih. tambah tambah lagi aku kebosanan. memang mengupdate blog la jawabnya.
First, nak datang Lendu nih memang menjadi igauan aku. yelah. sebelum nih mana pernah berjauh ngan family. tambah tambah lagi kat semenanjung lagi tuh. rasanya mcm taknak pergi jer. takut aku tak diterima kat sini. HMMMM! masuk jer aku dalam Uitm nih. aku rasa macam masuk kedunia baru. ibarat lagu Girls Generation ''Into The New World'' tuh. weyy. serius. mcm x nak jer melangkah ke alam baru. tapi sampai bila kan?
Masuk jer kelas pertama, semua classmate aku tengok mcm lain. yelaa. takut tak diterima diorang bap aku nih orang seberang. tapi alhamdulillah. akhirnya diorang pun boleh terima aku. walaupun minggu pertama aku sangat hipokrit. tapi lama kelamaan. aku dah tahan nak hipokrit kann. keluarkan je la perangai sebenar. yang penting, ada gak yang terima kan. thanks my friends :*
Nak last last sems nih. banyak cabaran dilalui. kalau hati tak tahan. konfem dah nangis. tapi aku yakin Tuhan ada untuk aku dan Dia akan selalu bantu aku dalam kesusahan. hmmm. takpe. yang penting. aku kena fokus dalam final exam. tuh jer. yang lain, kena hiraukan tepi. KATE NAK DAPAT DL KANN. :)

No comments:

Post a Comment