Saturday 17 September 2011

rupanya ada lagi orang yang susah daripada aku )':

salam. hai. sajer jer nak update blog nih. lepas baca blog kawan tadi. hati aku memang tersentap. rupa rupanya ada lagi yang lebih susah daripada aku. ya allah, aku bersyukur bap aku masih diberi kenikmatan dalam kehidupan ini. SYUKUR SANGAT SANGAT.

bukan apa, lepas aku baca tadi, air mata aku mulai bertitisan. omaigod! first time weyh aku menangis baca blog orang. lagipun tak taw la napa aku malam nih sensitif sangat. maybe banyak tekanan kot. mana lagi pasal rindukan family yang berada di SABAH.

serius weyhh, kalau ikut hati aku. aku nak balik jer malam nih. tapi mcmana kan. sabar la. bukan lama pun lagi. sekejap jak lagi. serius lagi, blog dia memang buatkan aku sedar. GILA LA! aku tabik sama kaw friends :) kaw memang kuat kann :) aku suka semangat kaw. aku suka spirit kaw. *bukan sama jer ka tuh dengan semangat*

takpe. masih banyak lagi yang sayang kaw kan. HAHA. aku harus ingat lah yang bukan aku jer yg susah. dan mulut aku kena jaga lain kali. bap kita tak taw yg orang lain boleh merana oleh kita. jadi haruslah diambil pelajaran itu. :)

bukan ape, sajer jer nak ekpresikan perasaan aku dengan blog nih. yelah. laman sosial nih jelaa tempat aku meluahkan sesuatu. jadi apa apa semua akan ku luahkan kat blog nih. LOVE YOU BLOG!

No comments:

Post a Comment