Friday 13 April 2012

♥ Tulip's Family ♥


hai.
assalamualaikum.
nampak tak bunga kat atas tuh?
itulah namanya bunga tulip.
cantikkan?
memang cantik.
suka dengan namanya :D
hari ni.
entry aku mengenai keluarga Tulips.
nak tau tak?
dengan keluarga ni lah aku berhibur di Lendu tuh.
selain bersama dengan KKP and KST2208Brothers.
aku cinta sangat sangat kat diorang semua ni.
hah! nak tahu lagi?
keluarga ni dah mcm keluarga betul.
ada papa, mama, daddy and mummy.
kalau ada parents, mesti ada anak anaknya kan?
HAHA :D
ni hah.
dalam keluarga ni.
ada along, angah, alang, anjee, achik, uchuk dan baby ;)
amboii :p
gedik sangatkan?!
HAHA :D
takpe.
yang penting kitaorang semua bahagia kan?

Bukan nak cakap apa.
diorang ni dah mcm adik beradik aku yang betul.
aku nak sangat ada kakak dan abang :D
sebab aku adalah anak sulung.
jadi perasaan sebagai seorang adik tuh takde.
tapi bila ada diorang ni.
selalu manjakan aku!
HAHA :D gedik lagi~

ni hah.
oleh kerana aku bosan kan.
aku buat jugalah video ni.
HAHA :D
memperkenalkan ahli ahli keluarga Tulip :D


dah nampak kan?
comel tak kitaorang?
HAHA :D

sekarang ni yang penting.
kitaorang rasa bahagia sangat.
yelah.
ikatan tuh dah mesra katanya :D
i love them so much!
HAHA :D

No comments:

Post a Comment