Tuesday 27 March 2012

Gantung?

assalamualaikum.
hai hai hai!
hmm.
petang petang yang indah ni.
tiba tiba terlintas di fikiran.
nak coretkan pasal entry kat astas nih.
bukan apa.
kalau simpan kat hati.
memang sakit kan!
nasib baik ada blog.
boleh la legakan hati sedikit.


siapa pernah cintanya digantung? siapa pernah cintanya tidak dipedulikan? siapa pernah cintanya tidak dilihat oleh orang yang dicintainya?


sumpah! hal ni memang sakit. kalau kita tak kuatkan semangat. boleh jadi gila oh! semalam, entah kenapa secara tiba tiba aku menangis bila dengar lagu 'Gantung' yang dinyanyikan oleh Melly Goselow. hati aku tersentuh sangat. hmm. air mata aku! berlinangan bagai gunung berapi yang dah meletus tuh. yang malunya, aku menangis di depan adik aku :D nasib baiklah adik aku memahami.

HAHA!

Siapa wey yang tak rindu dengan keadaan sekeliling yang sudah terbiasa dengan hidup kita~ sebab tu kot aku menangis. rindukan kawan kawan yang banyak beri support pada aku. ingat senang ke nak dapat kawan kawan macam diorang tuh? walau cari sampai ke bulan pun, SUSAH nak dapat wey. tak percaya? cuba try cari sampai ke bulan :p

Jap! hmm. sebenarnya entry ni pasal dia. tapi malas sangat nak tonjolkan dia dalam blog ni. nanti orang tahu. HAHA! kalau orang tahu, mampus aku >< takpe takpe. malas nak cakap banyak. aku cuma nak cakap THANKS sebab jaga aku selama ni. dan kau mesti tahu yang aku akan selalu rindu kenangan kita bersama sama eh. harap kau jangan lupa aku sebab aku tak akan pernah pun lupakan kau dan harap kau bahagia dengan semua apa yang kau nak ;) 

hmm. sampai sini jelah coretan aku. next time kalau aku ada masa lagi. nanti aku coret coret lagi eh. bye! assalamualaikum.

*tak tau kenapa aku boleh menangis bila dengar lagu ni*

Melly Goselow-Gantung


Ku harus menemui cintaku
Mencari tahu hubungan kita
Apa masih atau tlah berakhir

Kau menggantungkan hubungan ini
Kau diamkan aku tanpa sebab
Maunya apa? ku harus bagaimana?
Kasih…

sampai kapan kau gantung cerita cintaku
memberi harapan
hingga mungkin ku tak sanggup lagi
dan meninggalkan dirimu

Detik-detik waktu pun terbuang
Teganya kau menggantung cintaku
Bicaralah biar semua pasti
Kau menggantungkan hubungan ini
Kau diamkan aku tanpa sebab
Maunya apa? ku harus bagaimana?
Kasih…

gantungnya hubungan cintaku
membuatku sakit
hingga mungkin ku tak sanggup lagi
dan meninggalkan dirimu.


No comments:

Post a Comment