Monday 26 December 2011

aku memang hipokrit!

hmm.
assalamualaikum.
lama tak update blog.
okay.
sekarang nak update pasal cinta lagi.
mesti boring kan.
tapi takpelah.
blog ni jelah tempat aku meluahkan segalanya.

hmm.
pasal kau.
M * * *
first time aku nampak kau.
aku dah gila.
gila apa?
gila bayang lah.
sampai aku sanggup tanya orang.
apa nama kau?
kau ambik course apa?
kau part berapa?

*busybody kan

tapi aku buat tuh.
sebab aku nak cari information pasal kau.
kau tahu ka?
aku dah lupakan yang dulu.
sebab dengan adanya kau.

tapi bila kau pandang aku.
kau mesti nak mengelak.
kenapa?
jijik ke?
aku tak kisah lah.
tapi tolonglah.
jangan seksa perasaan aku.
kau pun ada perasaan kan?
aku tau.
tapi tolong jangan buat mcm tuh.
aku tak tahan.
sakit tau.


tolong fahami aku.
AKU MOHON.
aku harap kau tahu.
sebab aku memang dah tahu yang kau tahu pasal tuh.
jangan buat aku sedih~

No comments:

Post a Comment